Konečně trošku volnějc :)))!!

Ahoj. Ano, konečně trošku volnějc, zítra nepíšem žádnou písemku, super. BH a SCH a Kylie se mají dobře, v nejbližší době chci vyfotit, ale teďka už je tma :(. Za chvilku jedu ke koníkům :))), podrbat za ouškem xD, už se těším :***! POZOR, POZOR, POZOR!!! Do zítřka je zápis SR, takže kdo se chce zapsat, ať se zapíše! Já se mám fajn :). Promiňte, ale teď nějak nemám moc čas komentovat :(. Některé jsem oběhla, zkusím ještě další :). Nebojte, určitě vás oběhnu, ale znáte to, škola :(((. V pátek píšem čtvrtletku z Češtiny, ale mě Čeština baví :). Jsem na sebe naštvaná!! Stále píši takové krátké články a nestíhám obíhat :(. Promiňte, zlepším se! Asi sundám na stájích ozdoby na Halloween XD. Á za měsíc jsou čerti xD. To zas dopadne xD. Ve škole. První třída : Čerti : ,,Tak co, máme si vzít paní učitelku?" Děti:,, Nééé!" 7. třída : Čerti : ,,Tak co, máme si vzít paní učitelku?" Děti : ,, Jasný!" XDDDD ! No jo no XD. Před rokem , právě jsme měli matiku, přili čerti xD, my jsme psali do sešitů a někomu tam čerti napsali 5 a na tabuli napsali čerti prase xD. Úplně super :DD! Přidávám sem statistikky, jsou nejlepší! Díky moc ! Přidávám sem písničku , tu písničku mi poslala Jeife, díky moc Jeife :*!
Navstevnost za minuly tyden (28.10. 2013 - 3.11. 2013) je:
Pondeli: 31
Utery: 22
Streda: 24
Ctvrtek: 10
Patek: 29
Sobota: 25
Nedele: 27

Celkem: 168

Mějte se hezky!

Ahoj!

Komentáře

Oblíbené příspěvky