Juchůůů :)))) + novinky SCH a BH

Ahojky, takže já se mám fajn :)), konečně už jsem naučená do školy :D. Dneska bohužel fotit nebudu, omlouvám se , ale je tady hodně zataženo :(. Včera asi v 11 hodin volal David ( pán ke kterému chodíme na koně ) : ,,Ahoj, co budete dělat po obědě?" Já:,, Asi pojedeme na hroby, ale tam už jsme byli v týdnu, takže to není akutní." David:,, Já vím co budete, dělat, budete sedět na koni." Já jsem skákala asi metr do výšky :DDDDDD. Super, konečně na koníky :333. Takže si David pro nás přijel ( mě a Haníka ) okolo 12 a jeli jsme :). Na hroby jel náš taťka. Na koníkách to bylo upe super :) =), jela jsem na Forestovi :33 a potom na Lady :)). Skákali jsme příkop, takový mega skoky =DDDDDDD. Když jsem přijela domů, trošku jsem oběhla a usnula jsem xD, byla jsem tak vyřízená :D. Asi ve 20:00 hodin jsem se vzbudila a šla jsem se dívat na StarDance :). Bylo to super :). Dneska jsem viděla na hodně blogech novinky SCH na rok 2014, ano, líbí se mi, ale u nějakých mohli si trošku více vyhrát s postojem - tady tento koník - Arabská kobylka . Má kopyta moc u země ( jak přešlapuje ) :(. Ještě se mi moc nelíbí Fjordská kobylka - má takovou divnou hřívu :(. Jinak to jde :). Ještě jsem na nějakém blogu našla novinky BH . Jsou hezcí, SCH se mi také líbí i BH ;-). Jenom u BH ještě trošku se mi nelíbí Breeyr TR Appaloosa Indian Pony - nelíbí se mi to na hřívě, ale asi to patří k Indiánům, takže tak. Ale jinak super :). Takže nějak moc PROTI novinkám 2014 BH a SCH NEJSEM! Zítra písemka z Matiky :/. Dneska večer jdu k tetě na tetiný narozeniny, takže se těším :). Už všichni poslali fotky do 1. kola, moc děkuju :))))). Nevím jestli dneska večer, nebo zítra sem dám to hodnocení 1. kola. Nemám moc čas protože píšeme moc písemek, ale nebojte se nejdéle zítra tady bude 1. kolo ! Mějte se hezky ! Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky