Na chalupě :))!

Ahoj, asi před dvěma hodinama jsem přijela z chalupy. Bylo to tam super :). Včerejšek - Byla jsem tam já, Haník, teta, strejda, Ťapka a Bojar - psi :). Strejda pak s Ťapkou odjel ( je už jí 14 let, takže aby byla ve svém ) . Bojar tam byl s námi :). Šli jsme na procházku několikrát, pak ještě večer když už byla pořádná tma, já samozřejmě vystrašená XD, tak jsme šli pro tetu a šli jsme obejít náves. Bylo to dobré ;). Pak jsme byli v chalupě, hrály jsme hry atd... Pak jsme šly spát, já v ložnici, teta v druhý ložnici a Haník s Bojarem v malým pokojíčku. Já jsem samozřejmě nemohla usnout :D -.-. No, takže jsem se furt dívala na hodinky, kolik je hodin XD. Asi do půl 6 jsem celkem spala asi půl hodiny -.- :/. Ale pak jsem usnula a bylo to dobrý. Takže pak jsem vstala ( detaily XD ) , nasnídala jsem se, pomáhaly jsme tetě s obědem a s loupáním brambor. Pak jsme šly rozhrabávat krtince ( teta : ,,Kdyby ti byla zima, pak přijď." ) , ehm, zima mi teda nebyla, bylo mi horko XD. Pak jsme šly na oběd. Četla jsem si, lehla jsem si a samozžejmě usnula XD, takže jsem to dospala za tu noc. Potom jsme šli s zase na krtince. Pak přijel strejda s Ťapkou :), tak jsme šli na procházku a vyfotily jsme koníky ( já jsem si vzala Bleska a Haník Harolda a Rena ) . Fotky ZDE ! Pak přijel taťka . Pomáhali jsme a pak jsme jeli domů.
Zítra tady bohužel nebude kapitola, omlouvám se :(, ale nestíhám.
Teď se jdu dívat na StarDance .

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky