Šikana

Čau, takže, ve škole mě šikanujou :'( :(. Nebudu jmenovat kdo! Spolužačky ( kromě mě a Haníka ) mě šikanujou. Takže v úterý-> jedna spolužačka sedí za mnou. Ona mě začala tahat za vlasy a tlemit se tomu -.-. OK, tak jsem si řekla, no chce si dělat asi jenom strandu, jenomže jsem se mýlila. Udělala to několikrát, druhý den jsem jí řekla, ať mě prosím netahá za vlasy, že to není příjemný a ona : ,,Aby ses neposrala!" Aha :///. Pak mi začala bez důvodně nadávat, jaká jsem pí*a, kráva atd.. Já úplně vykulený oči °-° jako co si to o mě myslí?! Kdyť jsem jí nic neudělala!! Ona mi ještě začně rozebírat moje věci!! No, radši tady nebudu říkat, co říkala.... Samozřejmě si na svojí stranu přitáhne všechny svoje kámošky! Začne o mě drbat nesmysly za mýma zádama. Včera o volný vykřikla skoro po celý ulici něco hnusnýho! Se*e se mi do oblečení jaký nosím atd... No, takže to už bylo moc, ještě asi před půl rokem mě kyberšikanovala s jejíma kámoškama, to jsem řekla už naší třídní, protože to bylo dost krutý. Nějak moc se to neřešilo, jenom obklikou. No, ale to už jsem nemohla vydržet tuhle šikanu! Řekla jsem to včera učitelce na IVT , ani nevím proč jsem jí to řekla, prostě to ze mě vypadlo ( ta šikana ) a paní učitelka hned řekla, že by se to mělo řešit a že to mám říct naší třídní. Chtěla už jsem to několikrát říct naší třídní, ale neměla jsem odvahu. Tak dneska jsem opravdu šla za naší třídní. Všechno o tý šikaně jsem jí řekla, ona si to s tou spolužačkou vyříkala. Spolužačka na mě pak samozřejmě byla jako zlatíčko. Ale já se bojím, že se to vrátí ta šikana :( :'(. Nechci aby jste mi sem psali, jakej jsem chudáček, to ne, ale jenom vám sem prostě chci napsat, aby jste se zamysleli, jaký jsou lidi. Sorry, tento článek není o BH a SCH. Jinak ještě ke škole -> strašně moc písemek :/. Děkuju moc Jeife ( Jeife, ty víš co myslím ) :****!!! No, takže touhle dobou jsem taková smutná, tak promiňte.

Komentáře

Oblíbené příspěvky