Články

Ahoj, takže, zítra zase nejdu do školy, je mi fakt strašně blbě :/ asi střevní potíže. Doufám, že se vám líbí příběh, já blbá jsem místo hezkej napsala hodnej -.- omlouvám se!
Nejdou mi odesílat komenty. Už od 5:00 hodin tady měl bejt dneska článek! A kde je? Musela jsem to napsat na horní volitelný box! Kurník co s tím je????? Zveřejní se vůbec tenhle článek?? U článků ještě píšou špatný čísla, mám u článku třeba 5 komentů a oni napíšou počet komentářů 3 a musím to rozkliknout abych viděla kolik mám teda těch komentů -_-. Fakt strašný! Na zítřek v 5 nebo v 6 hodin ( nevím přesně, protože se mi to nechce zobrazit -.- ) tady SNAD bude další kapitola příběhu ( přednastavené ) . No, takže fak "super". Tady dneska padal sníh, ale už jsou jen zbytky :/, tak snad zase napadne :). 4. prosince 2013 jedeme do Vídně a prý půjdeme kolem té jezdecké budovi :OO!! Takže jestli jo, tak určitě vyfotím :). Snad to bude dobrý. No, pak čerti, já anděl, to zas dopadne XD. No, snad to bude dobrý.
Dneska jsem vyrobila pro koníky pastvinu. Fotky ZDE !
Už se moc těším na vánoční atmosféru :3. Asi tento týden si koupím nějaké vánoční ozdoby na stáj pro BH a SCH a Kylie :-).
No, tak snad se tento článek zveřejní.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky