Nové

Ahoj, jsem tady jen na skok, oběhla jsem vás všechny doufám. Ve škole strašný. Nebudu to tady rozebírat. Zítra naštěstí z ničeho nepíšeme, ale v pátek píšem z Matiky čtvrtletku :(. Dneska se mě ptala moje teta co si přeju k Vánocům :), tak že knížky o historii a o koních a pak Schleichy :33. Nevím jestli to dostanu, ale bylo by to super :). V pondělí se pošle ten můj výtvor do tý soutěže :D, jsem jediná z naší školy, která se přihlásila :O, to jsem se úplně divila! Před rokem jsme na Češtinu měli jednoho pána ( zástupce paní ředitelky ) no a teď máme super paní učitelku na Češtinu :). Ona říkala že mu to dala přečíst ( zástupci ) a že mě chválí :O. COŽE?? :DD! No, jinak, bude nějaká recitační soutěž, určitě se přihlásím, už vydím, jak tam budu koktat xD, ale za zkoušku to stojí ;). Dneska jsem byla v knihovně a půjčila jsem si nějakou knížku o vánočních výrobcích, tak možná něco vyrobím, ale nevím.

Tady písnička :


Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky