Ohledně Vánoc!

Ahoj, já se mám suprově :). Včera to bylo super, ale mám zkrvavený ruce xD, no jo no, teta mi říkala že si mám vzít rukacice, ale tak jsem si říkala že by bolelo i přes rukavice to určitě myslím, takže jsem neměla rukavice :D. Pak jsme jeli na chalupu a tam jsme se já a Haník proběhly se psama :). Haník na starým kole :DD. Nemá chybu ten příkop :D. Bylo to super. Na rajčeti jsou fotky ZDE z dnešního focení :). Dneska možná udělám Kylie v sedlovně "kobereček" :D, ale nevím. Ohledně Vánoc, takže už asi víte, komu pošlu dárek, kdyby ne tak vám to píši ( Jeife, Grace, Haník, liška, hanička.koniček, Kessy, Aša, Lejdyyy, já ) . Takže pošleme to najednou s Haníkem ( já pošlu dárek a Haník pošle dárek ve stejné obálce ) :)). Budeme to tedy posílat obálkou, takže za to nebudete nic platit a proto se ptám. Jak vy mi to budete posílat ( jestli mi tedy nějaký dárek pošlete, samozřejmě nemusíte! ) dárek, obálkou, nebo balíkem??? Předem díky za odpovědi! Teďka jedu ke známým takže s Haníkem půjdeme na procházku se psem.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky