Focení na chalupě ;)

Ahoj, dneska mám super náladu :), učila jsem se protože zítra píšem z AJ tak snad to dobře dopadne ale ještě se na to kouknu ;). Dneska jsem byla na zazimovávat chalupu :-), bylo to suprové až na to chladné počasí. Přijeli jsme tam, šli jsme ( já a Haník ) s pejskama ( Bojar a Ťapka ) na procházku :-). Taťka, strejda a teta zatím zazimovávali chalupu. Samozřejmě jsem si s sebou vzala Schleichy :). Takže fotky ZDE ! Cestou se k nám přidala kočka, když byla ještě koťátko, tak si s náma hrálo :). Takže šla chvliku s náma. Pak jsme si teda řekly, že už by jsme mohly fotit SCH a Hančinýho Rena a Hančinýho Harolda. OK, takže samozřejmě připravování, aranžování XD a ejhle, ony asi 20 metrů od nás 2 srny, Bojar samozřejmě nastražil uši :D, ale dobrý to bylo, měli jsme Bojara a Ťapku na vodítkách takže dobrý :-). Tak jsme začaly fotit. Ťapinka se samozřejmě nudila a pak vyhrabávala noru -.- :D její záliba :D. Bylo hodně chladné počasí, takže když jsme už měli dofoceno, rychle jsme běželi do chalupy. Na dvoře jsem zametla listí - vétr mi "pomáhal" :D. Pak jsem si zalezla do malého pokojíčku a učila jsem se AJ, no, dobrý, tak si řeknu, že už jsem naučená, tak jsem si lehla na postel a samozřejmě jsem usnula -.- takže jsem nezazimovávala :´( ale zazimovávali Haník, taťka, teta a strejda a já jsem se tak těšila na zazimovávání, no jo no, prostě spánek :/ :D. Pak jsme jeli domů. Za týden pojedem zase na chalupu a to už MOŽNÁ tam budem i spát a MOŽNÁ pojedem do školy autobusem =) to by bylo super :D :)!!

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky