Čau!

Ahoj, takže , dneska jsme ve škole psali písemku z Dějepisu. Dopadlo to naštěstí dobře. Zítra píšem ze Zeměpisu a z Angličtiny a nechám se vyzkoušet z Dějepisu, tak snad to bude dobré ;). V nejbližší době chci jet do blízkého městečka , podívat se na Schleichy :), možná si nějakého SCH koupím ale nevím, nevím, jestli vůbec do toho města pojedu. V městě ve kterém bydlím žádní SCH nejsou nebo aspoň o tom nevím. Dneska ve škole v přírodopise jsem se málem pozvracela :((, takže, brali jsme žáby, ok XD, no, ale pak se to začalo rozebírat do detailů a já jsem se málem pozvracela XD. Žáby mi nevadí, ale když se to bere do detailů ://. Mno, takže vajíčka, sliz, atd :/. Naštěstí jsem se v přirodopise nepozvracela. Paní učitelka se mě zeptala , jestli si nechci sednout vedle, do kabinetu, ano, samozřejmě, tam je kostlivec xDDDD -.- ne nešla jsem si sednout do kabinetu, vydržela jsem to.

Mějte se hezky!

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky