Vyráběcí nálada :)!

Ahoj, omlouvám se , že píšu až teď, ale strašně nám vrčel počítač, byl tam prach :(, ale už je prach z počítače vyndaný takže super :).
Dneska ve škole jsem byla na kousek češtiny, přestávku a na zemák sama holka ve třídě!!! Bylo nás ve třídě celkem 10 žáků + paní učitelka :D!! Někdo je nemocnej, někdo šel na turnaj. Tak jsem musela o přestávce zpívat -.- :DDDD! Si to spolužáci přáli -.- :D. Pak jsem šla na kroužek Globe. Tam byla legrace jako vždy XD. Fotilo se, takže já vypadám určitě na každý fotce jak debil :D -.- ale bylo to super :)! Pak jsem přišla domů, učila se, hrála na klavír a pak do mě vjela vyráběcí nálada :))! Takže jsem vyráběla :))! Vyrobila jsem : Kobereček do sedlovny pro Kylie, vědra na vodu do boxů ( na Zildu jsem zapomněla mu dát vědro na vodu , takže to zítra udělám ) , takovou tašku na kopyťáky. Fotky ZDE ! Rozbila jsem si přitom jeden věšák na sedla :(. Zítra udělám vědro na vodu Zildovi a žlaby a asi cedulku Zilda k Zildovu boxu. Zilda má box ve stáji jako ostatní koníci :). Už nevím co mám psát xD. Koníci a Kylie se mají suprově :)).

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky