Fotečky :)!

Ahojky :))), dneska ráno jsem byla u koníků :33. Sbírali jsme jabka :). Bylo to super. Naštěstí už jsem naučená na zítřek do školy, ale až dopíši tenhle článek, půjdu se učit na úterý :). Zítra je 11. listopadu 2013 tak co , myslíte že napadne sníh xD, já myslím, že tady ne, ale nevím. Jedna paní mi půjčila knížku Skokové ježdění takže se mám co učit :)). Odpoledne jsem si řekla že dneska už opravdu musím vyfotit BH a SCH a taky se stalo :)) . Fotky ZDE ! V pátek - myslím že to bylo v pátek xD , jsem kreslila koníka :)). Díky Jeife za fotku, tady je můj výtvor a fotka podle které jsem obrázek kreslila:
Fotka podle které jsem kreslila
Obrázek

Kylie teď sedí v sedlovně a píše plán na zítřek :). Tak jsem se jí koukla přes rameno a má tam přirozenou komunikaci s Bleskem . Tý jo, tak jsem zvědavá :-).

Já se jdu učit.

Mějte se hezky !

Ahoj !

Komentáře

Oblíbené příspěvky